Zaključek izobraževanja za vodnika D-kategorije

IMG_0516 copyPretekli vikend smo imeli na Valvasorjevem domu pod Stolom zaključno izobraževanje za vodnika D-kategorije oz. izpitni vikend. V soboto, 5. marca smo se zbrali na parkirišču pri Završniškem jezeru, kjer smo se porazdelili v 5 skupin po 4 udeležence z mentorjem na čelu in se podali proti domu. Po dobri uri in pol hoje smo premočeni od dežja prišli do koče, kjer smo se nastanili in pričeli s teoretičnim preverjanjem znanja. Teoretično preverjanje je bilo razdeljeno v 8-sklopov (oprema, prva pomoč, varno gibanje, nevarnosti, metodika, bivakiranje, orientacija, vodenje) in vsak od teh sklopov je vseboval okoli 50 vprašanj. Minevale so ure, testi so se menjavali in hitro je bila ura nekaj pred deseto zvečer, ko smo oddali še zadnji test. Seveda pa s tem še nismo zaključili, saj so sledili še ustni zagovori. In tako se je ura deset zavlekla v pol drugo uro zjutraj, ko smo končno lahko za par urc zatisnili oči.

IMG_0531 copyVeseli, da je bila teorija končno za nami smo ob 7.00 pričeli z zajtrkom in ob 8.00 imeli zbor pred kočo, od koder smo se podali še na praktični preizkus znanja. Zaradi velike količine snega in velike možnosti snežnih plazov, smo poiskali najvarnejše mesto in tako je naša skupina izbrala mesto na Zabreški planini. Po 40 min gazenju in nenehnem izmenjevanju snega, dežja in sonca smo končno prišli do planine. Pod nenehnim nadzorom inštruktorjev smo morali pokazati znanje postavljanja horizontalne in navpične vrvne ograje, znanje iskanja zasutega v plazu ter gibanje v zimskih razmerah. Lahko rečem, da se je naša skupina super izkazala in tako smo vsi uspešno opravili tudi praktični del izobraževanja.

Sledil je povratek do koče, kjer smo naredili analizo, napolnili želočke in sestopili v dolino.

Pod črto

• 97h tečaj je bil razdeljen v tri sklope (sprejemna tura, izobraževanje in izpit)
  • 18 udeležencev je uspešno zaključilo dolgo pričakovano izobraževanje za vodnika D-kategorije in s tem pričelo pripravniško obdobje.
  • 5 mentorjev nam je s svojo strokovnostjo in izkušnjami približalo vodenje udeležencev v zimskih razmerah
  • 2 domova (Frischaufov dom na Okrešlju in Valvasorjev dom pod Stolom) sta po vseh svojih zmožnostih poskrbela, da so bili naši želočki polni in naša oblačila suha ter naše telo spočito